کد خبر: ۷۳۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۶۵
نشست شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح امروز به ریاست محمدرضا عارف برگزار شد.
بررسی نحوه ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون امیدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این نشست که به منظور بررسی نحوه ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم برگزار شد، ابتدا هر یک از اعضای شورای مرکزی نقطه نظرات خود را درباره ترکیب کابینه و چگونگی بررسی صلاحیت اعضای کابینه دوازدهم بیان کرده و در ادامه محمدرضا عارف نیز به بیان نکاتی در این رابطه پرداخت.

در نشست صبح امروز شورای مرکزی‌ فراکسیون امید مقرر شد کمیته‌های تخصصی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی باحضور اعضای فراکسیون امید در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی تشکیل شود که بر این اساس هر یک از اعضای فراکسیون، بنابر حضورشان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، با تشکیل کمیته‌های تخصصی نسبت به ارزیابی عملکرد وزرای پیشنهادی اقدام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: