کد خبر: ۷۳۱۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۱۴۴
نایب رئیس باشگاه موناکو به خبر جدایی پدیده این تیم واکنش نشان داد.
نایب رئیس موناکو: امباپه اصراری به جدایی ندارد/ کیلیان برای رفتن باید دلیل قانع‌کننده داشته باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، این روزها بعد از جدای نیمار از تیم فوتبال بارسلونا و پیوستن او به پاری‌سن‌ژرمن، همه منتظر انتقال‌های نجومی دیگر در دنیای فوتبال هستند. علاقه رئال مادرید و چند تیم دیگر به امباپه، سر‌وصدای زیادی را در دنیای فوتبال به راه انداخته است.

نایب رئیس باشگاه موناکو در این خصوص گفت: ام‌باپه تصمیم درست را خواهد گرفت. او هیچ‌گاه برای رفتنش اصرار نکرده است. ما درحال مذاکره با او هستیم و برخلاف چیزهایی که در رسانه‌ها می‌نویسند، موضوع پول نیست. اوضاع از این حرف‌ها پیچیده‌تر است. بازیکن اگر بخواهد از باشگاه جدا شود، باید دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشد. من دوست دارم او کارش را در باشگاه ادامه دهد. امیدواری به آینده در مجموعه ما کاملاً مشخص است. اگر از من بپرسید، قطعاً می‌خواهم او بماند اما باید در این‌باره با کیلیان صحبت کنیم. مهم است که هر دو طرف به توافق برسند، نه این‌که حرف باشگاه ملاک باشد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: