کد خبر: ۷۳۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۶
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: امشب یک بازی یکطرفه را شاهد بودیم و حقمان یک برد خوب بود
جباری: 2 پنالتی برای ما گرفته نشد/ بازی یک طرفه و حقمان برد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، مجتبی جباری پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: امشب موقعیت‌های گلزنی داشتیم که تبدیل به گل نشدند و ضمن اینکه در دو صحنه هم برای ما پنالتی گرفته نشد. به نظرم تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود.

وی درباره توقع هواداران استقلال برای نتیجه‌گیری در فصل جدید گفت: توقع هواداران همیشه همین بوده است. تیم ما جوان شده و ما هم همیشه سعی می‌کنیم که پیروز شویم. مطمئناً ما بهتر از این می‌شویم و نتایج بهتری در آینده می‌گیریم.

هافبک استقلال در خصوص شرایط خودش گفت: شرایطم بد نیست. کادر فنی به لحاظ بدنی و زمانی برای حضورم در زمین خوب کار کرده است و تا چند هفته دیگر به آمادگی ایده‌آل می‌رسم. به هر حال من از فوتبال ایران دور بودم و زمان می‌برد که با شرایط آشنا شوم اگر کمی بگذرد می‌توانم بهتر درباره شرایط فوتبال ایران حرف بزنم.

جباری گفت: تیم ما نشان می‌دهد که روند رو به رشدی دارد و به اهدافش می‌رسد. امشب یک بازی یکطرفه را شاهد بودیم و حقمان یک برد خوب بود که البته اتفاق نیفتاد. اگر خوش‌شانس باشیم می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

وی ادامه داد: در خصوص استقلال خوزستان هم باید بگویم که این تیم به دنبال یک امتیاز بود و بازیکنانش در پایان بازی از این تساوی خوشحال بودند فکر می‌کنم اگر گل زودهنگام به ثمر می‌رسانیم کیفیت و شرایط بازی تغییر می‌کرد و امیدوارم در آینده کمی شانس داشته باشیم.

جباری در پایان در خصوص تشویق‌های تماشاگران گفت: تماشاگران همواره به من لطف داشتند و این مسئولیتم را سنگین‌تر می‌کند و تمام تلاشم را خواهم کرد تا با استقلال موفق شوم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: