کد خبر: ۷۳۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۲۱۶
بانک تجارت با توجه به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار ، تفاوت سود علی الحساب تا سود قطعی اوراق مشارکت شرکت پالایش نفت آبادان را پرداخت می کند.
بانک تجارت، پرداخت تفاوت سود قطعی به دارندگان اوراق مشارکت پالایش نفت آبادانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک تجارت،پرداخت سود قطعی به دارندگان اصل برگه تسویه حساب نهایی اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان توسط شعب منتخب فروش اوراق مشارکت مذکور انجام می شود.

گفتنی است سود علی الحساب اوراق مشارکت پالایش نفت آبادان که در سال 1388 نوسط بانک تجارت به فروش رفت، تا تاریخ 15/11/90 با نرخ 5/16 درصد و پس از آن با نرخ 20درصد در سال و معاف از مالیات بوده است که بر اساس این خبر ما به التفاوت سود علی الحساب تا سود قطعی به دارندگان اصل برگه تسویه حساب نهایی اوراق مشارکت مذکور تعلق می گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: