کد خبر: ۷۳۱۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۱۵۲
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال سایپا گفت: چند پیشنهاد وجود دارد هم داخلی و هم از کشورهای اطراف.می‌خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم.
پیشنهاداتی از ایران و خارج از ایران دارم/ شرایط سایپا در عملکرد فصل پیشم بی‌تاثیر نبودبه گزارش خبرداغ،سیامک کوروشی در گفت‌وگو با  میزان در مورد انتخاب تیم جدیدش اظهار داشت: چند پیشنهاد وجود دارد هم داخلی و هم از کشورهای اطراف. درست است که برای انتخاب تیم دیر شده است اما می‌خواهم بهترین انتخاب را داشته باشم تا دوباره بتوانم به دوران خوبم بازگردم.

مدافع پیشین تیم فوتبال سایپا اضافه کرد: در لیگ شانزدهم با وجود اینکه پنجمین خط دفاع برتر لیگ را داشتیم اما در مجموع تیممان سیزدهم جدول شد.

وی گفت: از طرفی در سالی گذشت من توقعم از خودم خیلی بیشتر از اینها بود اما شرایط تیم هم در عملکردم در فصل گذشته‌ام بی‌تاثیر نبود اما می‌خواهم دوباره با یک انتخاب درست و صحیح به روزهای خوبم بازگردم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: