کد خبر: ۷۳۱۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۲۶۷
یک عضو کمیسیون اجتماعی با بیان این مطلب که نظرات شخصی یک یا دو عضو کمیسیون اجتماعی را نباید به عنوان نظر کمیسیون تلقی کرد گفت : اکثریت اعضای کمیسیون اجتماعی با بررسی کارشناسی و ارزیابی دقیق منصفانه و بدور از حب و بغض نسبت به کابینه دوازدهم نظر خواهند داد .
کمیسیون اجتماعی با ارزیابی دقیق نسبت به وزرا نظر خواهد داد/نماینده درجه ۱و۲ در مجلس نداریمبه گزارش خبرداغ،علی ساری در گفت‌وگو با ایلنا، با تاکید بر اینکه ما در مجلس نماینده درجه یک و درجه دو نداریم اظهار کرد : اینکه برخی دوستان تصور می کنند با با یک دیدار یا رایزنی با چند چهره سیاسی اجرایی می توانند  خود را به عنوان لیدر نمایندگان معرفی کنند اشتباه راهبردی است و در روز رای اعتماد مشخص خواهد شد آنانکه فکر می کنند نماینده درجه یک هستند در اشتباه بسر می برند .

عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه گفت: در فراکسیون امید هم هنوز هیچ تصمیم فراکسیونی در خصوص کابینه گرفته نشده است و لذا هرگونه اظهار نظر پیرامون موضع فراکسیون امید در خصوص اعضای کابینه فاقد صحت است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: