کد خبر: ۷۳۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۲
تیم فوتبال استقلال تا زمانی که مگویان از فهرستش خارج نشود نمی‌تواند از جباری استفاده کند.
سرنوشت جباری در انتظار روشن شدن تکلیف مگویان/ شماره 8 فعلا حق بازی نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،استقلال در دیدار برابر صنعت نفت آبادان از تمام بازیکنان جدید خود استفاده کرد و حتی جباروف هم به میدان رفت اما خبری از جباری نبود.

 

استقلالی‌ها باید با هرائر مگویان توافق کنند چون این بازیکن سال گذشته با استقلال قرارداد دو ساله بست و تا زمانی که نام وی از فهرست آبی پوشان خارج نشود کارت بازی جباری صادر نخواهد شد.

 

مگویان یکی از 18 بازیکن بزرگسال استقلال است که حالا نامش باید با توافق خارج شود و به همین علت منصوریان جباری را با خود به ابادان نبرد. 

 

البته مگویان مثل خیلی از بازیکنان، آسیب دیدگی دارد اما اگر مشکلی هم نداشت باز هم در لیست بازی قرار نمی گرفت چرا که منصوریان تصمیم گرفته جباری را به فهرست اضافه کند اما مگویان مطالبات زیادی دارد که خارج کردن نامش از فهرست را سخت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: