کد خبر: ۷۳۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۲۷۷
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با تمام تجهیزات و نیروهای امدادی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان همدان آماده است.
آماده‌باش برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان همدان
به گزارش خبرداغ،شهرام میرزایی در گفت‌وگو با  ایسنا، با اشاره به این‌که برای خدمت‌رسانی به زلزله‌زده‌های نهاوند از توابع همدان از هیچ اقدامی فروگذاری نکرده و از آمادگی کافی برخورداریم، اظهار کرد: خوشبختانه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان این توانایی را دارد که در صورت استمداد کمک از جانب سایر استان‌ها، با تجهیزات کامل و نیروهای آموزش‌دیده به این مناطق اعزام شود و با امدادرسانی مطلوب، نقش پررنگی در کاهش وضعیت بحرانی داشته باشد؛ در واقع جمعیت هلال‌احمر استان زنجان در صورت نیاز با نیروهای عملیاتی امداد و نجات اعم از تیم واکنش سریع و دیگر تیم‌های عملیاتی به منطقه زلزله‌زده اعزام خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر این‌که خوشبختانه امدادگران هلال‌احمر زنجان، در مواقع بروز حوادث غیرمترقبه و بلایای طبیعی مثل زلزله و سیل در داخل و خارج از کشور، از آمادگی لازم برای اعزام به مناطق دیگر برخوردارند، ادامه داد: در صورت نیاز به کمک‌رسانی، جوانان داوطلب هلال‌احمر استان زنجان نیز در قالب تیم‌های استانی به مناطق زلزله‌زده اعزام خواهند شد.

وی با بیان این‌که کاهش آلام بشری هنگام وقوع زلزله، موضوعی است که در پیشبرد اهداف جمعیت هلال‌احمر استان زنجان جایگاه ویژه‌ای دارد، افزود: خوشبختانه جمعیت هلال‌احمر استان زنجان توانسته است که پس از اطلاع از وقوع حوادث، خیلی سریع و در کمترین زمان نسبت به اعزام تیم‌های متخصص به محل‌های آسیب‌دیده اقدام کند و این جای خوشحالی و تقدیر دارد.

میرزایی با تاکید بر این‌که شرایط بحرانی بعد از وقوع زلزله ممکن است برای هر استانی پیش بیاید، خاطرنشان کرد: چتر آموزش‌های همگانی در هلال‌احمر، طرح خادم است و آموزش‌های همگانی و آموزش تخصصی و داوطلبان از یکدیگر جدا نیستند؛ به عبارتی ما زیر چتری زندگی می‌کنیم که در راستای سرمایه‌های اجتماعی گسترده شده است و مردم باید شیرینی حضور هلال‌احمر را لمس کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: