کد خبر: ۷۳۰۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۱۷
وزارت خزانه داری آمریکا در ادامه ی اقدامات خصمانه ی این کشور علیه کشورمان و یک روز پس از آزمایش موشکی ایران شش شرکت ایرانی را به فهرست تحریم‌های موشکی ایران اضافه کرد.
وزارت خزانه داری آمریکا روز جمعه اعلام کرد که شش شرکت ایرانی زیر مجموعه ی صنایع شهید همت را که بنابر این ادعا نقش اصلی در برنامه موشکی ایران را دارد در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.


استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا در این باره گفت که تحریم های جدید نشان دهنده عمق نگرانی آمریکا از برنامه موشکی و اقدامات ایران است.

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس نیوز، وی در اظهاراتی خصمانه تاکید کرد که آمریکا به مقابله با برنامه موشکی ایران از جمله آزمایش موشکی روز پنج شنبه ایران ادامه می دهد.


به گزارش ایسنا، این در حالی است که مجلس سنا آمریکا نیز روز گذشته تحریم های جدیدی را علیه کشورمان و در راستای اقدامات ضد ایرانی آمریکا به تصویب رساند که بنابر اعلام مقامات ایران این تحریم ها روح برجام را نقض می کند.


پیش‌تر روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت ترامپ سعی دارد تا با افزایش فشار بر ایران، این کشور را ناقض برجام جلوه دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: