کد خبر: ۷۳۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
تعداد بازدید: ۲۷۴
آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی در تلاش هستند با کمک از رکن های قضایی بین المللی طلب خود را از باشگاه استقلال بگیرند.
آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی در تلاش هستند با کمک از رکن های قضایی بین المللی طلب خود را از باشگاه استقلال بگیرند. این اقدام واکنش های متفاوتی را بهمراه داشته. آنهایی که نگاه حرفه ای به فوتبال دارند حق را به آندو و کاوه می دهند و می گویند آنها حق خود را مطالبه می کنند نه چیزی بیش از حق خود را. آنهایی هم که نگاهشان به فوتبال احساسی است می گویند کاوه و آندو باز هم باید صبر می کردند.
 
اما چرا این دو دست به چنین تصمیمی گرفتند. کاوه و آندو به این نتیجه رسیده اند در باشگاه استقلال پول هست اما نه برای آنها. 600 میلیون تومان نقد به گسترش فولاد دادند و 300 میلیون تومان به ایرانجوان. شاید هر کس دیگری هم بجای آندو و کاوه بود دست به چنین کاری می زد.
 
جای تاسف است که احکام صادره از سوی کمیته انضباطی ضمانت اجرایی ندارد و در نهایت بازیکنان ایرانی هم مجبور شدند همانند خارجی ها شکایت خود را به نهادهای بین المللی ببرند.
منبع: خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: