کد خبر: ۷۳۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
تعداد بازدید: ۱۷۷
"فرماندهان سپاه به روندهای مخرب و نه فقط کژتابی‌هایی که در مواضع وجود دارد، شدیدا اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که بدون اصلاح روند آرام نخواهند گرفت."
سعدالله زارعی، فعال سیاسی اصولگرا درباره دیدار اخیر فرماندهان سپاه با رئیس جمهور مدعی شده است که در این جلسه "فرماندهان سپاه به روندهای مخرب و نه فقط کژتابی‌هایی که در مواضع وجود دارد، شدیدا اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که بدون اصلاح روند آرام نخواهند گرفت."

به گزارشخبرداغ به نقل از آفتاب؛ زارعی در مطلبی که خبرگزاری فارس آن را منتشر کرده، نوشته است: جلسه چند فرمانده ارشد سپاه با روحانی آن قدر «ویژه» بود که به خبر اول رسانه‌های داخلی و ده‌ها رسانه خارجی تبدیل شود. راز این مطلب در خود دیدار چند فرمانده ارشد با رییس‌جمهور نبود چرا که این هم در ایران متداول است و هم در سایر کشورها.راز مطلب در این هم نبود که این دیدار پس از چند سخنرانی رییس‌جمهور و مطالب بعضی از نزدیکان او علیه سپاه برگزار شد؛ چه اینکه پیش از این هم در دوره‌هایی از جمله دوره آقای روحانی شاهد چنین مواضعی بوده‌ایم.

ادعای یک اصولگرا درباره دیدار فرماندهان سپاه با رئیس‌جمهور: فرماندهان سپاه در این جلسه شدیدا اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که آرام نخواهند گرفت

وی افزود: فرماندهان سپاه از رئیس‌جمهور وقت گرفته‌اند تا از یک سو ابعاد خطرناک و پیامدهای بسیار مخرب روند قطبی‌سازی اقتدار کشور که در دولت و بخصوص در مواضع شخص آقای روحانی وجود دارد را به رییس‌جمهور گوشزد کنند و از سوی دیگر اتمام حجت نمایند. فرماندهان سپاه در این جلسه خیلی قاطع و البته صمیمانه و توام با حفظ احترام به روندهای مخرب و نه فقط کژتابی‌هایی که در مواضع وجود دارد، شدیدا اعتراض کرده‌اند و گفته‌اند که بدون اصلاح روند آرام نخواهند گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: