کد خبر: ۷۳۰۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۲۱۵
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: اشتباه کارمند بانک در واریز ۴ میلیارد تومان به حساب یک نفر تعمدی نبوده و انتشار اخباری مبنی بر واریز عمدی پول صحیح نیست و مصداق نشر اکاذیب است.
توضیح درباره واریز اشتباه ۴ میلیارد تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم از کرج، به‌نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان البرز، حاجی رضا شاکرمی اظهار داشت: انتشار اخباری مبنی بر تعمدی بودن واریز اشتباه وجه توسط کارمند بانک به حساب پیمانکار شهرداری کرج صحیح نیست و مصداق نشر اکاذیب را دارد.

وی با رد انتشار اخباری مبنی بر تعمدی بودن واریز اشتباه وجه به حساب پیمانکار شهرداری کرج، افزود: همانطور که قبلا اعلام شد این واریز وجه تعمدی نبوده و بدون سوء نیت قبلی، بر اثر اشتباه کارمند، وجهی که باید به حساب یک پیمانکار واریز می‌شده به حساب پیمانکار دیگری منتقل شده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرج بیان کرد: ‌انتشار اخباری مبنی بر اینکه این اتفاق با تبانی کارمند بانک رخ داده و یا عمدا به حساب شخص خاطی واریز شده کذب است و مصداق نشر اکاذیب را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: