کد خبر: ۷۲۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۴۵
برگزاری جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی به ریاست آقای نوبخت و با حضور مدیرعامل بانک صادراتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ، در تاریخ ٣١‏/٤‏/٩٦ کارگروه اقتصاد مقاومتی با حضور آقای نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار گیلان، آقای زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران، آقای یوسفیان معاون اعتباری بانک و آقای مکرمی مدیریت شعب بانک صادرات گیلان و جمعی از مدیران عامل بانکهای کشور در محل ساختمان استانداری گیلان برگزار گردید.

در راستای اجرای سیاستهای اصل مقاومتی و همسو با سیاستهای دولت محترم و با ابتکار و پیشنهاد آقای زراعتی مدیرعامل بانک صادرات ایران مقرر شد یکی از طرحهای پیشنهادی استانداری گیلان بصورت کنسرسیوم از سوی بانکهای صادرات ایران، ملی، سپه و صنعت و معدن تأمین اعتبــار و در حداقـل زمـان ممـکن اجــرا و به بهــره برداری برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: