کد خبر: ۷۲۹۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۲۶
رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری عامل توهین به مقدسات در فضای مجازی خبر داد.
توهین به مقدسات از روی کنجکاوی!به گزارش خبرداغ به نقل از  پليس، سرهنگ ‌حاج علی صالحی‌ دراین‌باره گفت: برابر رصد صورت گرفته در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی مطالبی را با موضوع توهین به مقدسات و ایجاد شبهات به قصد تشویش اذهان عمومی در گروه‌های مختلف یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

وی ادامه‌ داد: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا با به کارگیری روش‌های فنی و شگردهای تخصصی‌، متهم را درکمتر از 24ساعت در شهرستان رباط کریم شناسایی و پس از کسب تکلیف قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

صالحی اضافه‌ کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های فنی مأموران پلیس فتا با مشاهده ادله دیجیتال جرم و غیر قابل انکار، به بزه انتسابی اعتراف کرده و معترف شد که دانشجو بوده و فقط از روی کنجکاوی و برای سرگرمی این اعمال را انجام داده و هرگز فکر نمی‌کرده که توسط پلیس فتا دستگیر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: