کد خبر: ۷۲۹۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۴
رضایی خبر داد؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرد که اعضا و رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرداد ماه تعیین تکلیف می‌شوند.
احکام اعضا و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرداد ماه قطعی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محسن رضایی در رابطه با انتخاب اعضا و رئیس جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: به زودی تعیین تکلیف و احکام صادر می‌شود. خیلی طول نخواهد کشید و ان‌شاء‌الله در مرداد ماه قطعی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص گزینه‌های احتمالی ریاست مجمع تشخیص مصلحت اظهار کرد: احکام که صادر شد همه مردم در جریان قرار می‌گیرند.

رضایی در گفت‌وگو با صدا و سیما درباره آخرین دستورات کار مجمع نیز اظهار کرد: ما در حال حاضر در حال بحث درباره سه سیاست هستیم که در رابطه با دو سیاست اختلافاتی بین شورای نگهبان است اما کمیسیون‌ها چه کمیسیون‌های دبیرخانه و چه کمیسیون‌های صحن مجمع فعال بودند، هر چند که دستوری برای صحن مجمع نیاوردیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: