کد خبر: ۷۲۹۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جاهایی که مشکل آب بیشتری داریم، وضعیت آب حادتر است و اختلافات اجتماعی بر سر چاههای آب زیاد است و باید در منطقه‌هایی که چاهها کاربرد کمتری دارند، سریعتر برای انسداد چاههای غیرمجاز اقدام کرد.
اختلافات اجتماعی بر سر چاههای آب زیاد استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، پژمان نیک اقبالی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب افزود: سالهای قبل کلمه تخصیص آب این استان کلمه بیگانه ای بود که طی سالهای اخیر تحول عظیمی در این زمینه صورت گرفت. تشکیل جلسه حفاظت از منابع آب به دلیل نبود آب، مدیریت منابع آب و مشکلات استان در این زمینه یکی از مهم ترین جلسات آب است که نیاز است مسئولان مربوطه این جلسه را جدی تر بگیرند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برنامه های حوزه آب باید اصولی و اساسی باشند که خوشبختانه طی سالهای اخیر اکثر پروژه های مهم استان در این زمینه بوده است. نزدیک به نصف مبالغ و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه آب و کشاورزی است. قبلا در زمینه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه های خوبی تعریف نشده بود اما اکنون اقدامات خوبی صورت گرفته که نیازمند کار تیمی و جهادی در این زمینه هستیم.

نیک اقبالی تاکید کرد: تعداد چاههای غیرمجاز استان خیلی زیاد هستند که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: باید سهم بخشهای مختلف را از منابع آب، اولویتهای مصرف آب، سیاست گذاریهای کلان، ظرفیتها، کمبودها و مشکلات حوزه آب را مشخص کنیم و آمایش سرزمین را از لحاظ آب در استان داشته باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: