کد خبر: ۷۲۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۲
نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: بانوان دوو‌میدانی کار بزرگسال مثل نوجوانان و جوانان تحت حمایت و پوشش قرار دارند.
بانوان بزرگسال هم مانند رده‌های سنی پایه تحت پوشش ما هستند/ شکست آغاز پیروزی استبه گزارش خبرداغ،پریسا بهزادی در گفت‌و‌گو با  میزان، در خصوص برنامه‌های بانوان دوومیدانی‌کار ایران اظهار داشت: از ابتدای شروع امسال مسابقات مرحله به مرحله در حال برگزاری است، اول مرداد مرحله دوم لیگ طلایی و دهم مرداد هم مسابقات امید‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نتایج ملی‌پوشان بانوان در مسابقات برون مرزی گفت: نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا نتایج خوبی گرفتند و موفق به کسب یک مدال نقره و دو برنز شدند، در رقابت‌های کشور‌های اسلامی هم سحر ضیایی نایب قهرمان شد، در کل از وضعیت نتایج راضی هستیم.

بهزادی در مورد عملکرد مریم محبی در رقابت‌های نوجوانان جهان در کنیا تصریح کرد: نتیجه عملکرد محبی برای ما قابل قبول بود، این ملی پوش مرحله مقدماتی را با پیروزی پشت سر گذاشت و اولین نماینده آسیایی بود که به مرحله نیمه‌نهایی رسید. به هرحال تجربه بزرگی بود، محبی یکی از ورزشکارانی است که باید بیشتر حمایت شود و تحت پوشش قرار بگیرد، چون آتیه خوبی دارد.

وی در خصوص اینکه اعزام‌ها در رده بزرگسالان کمتر شده و نتایج ملی‌پوشان بانوان بزرگسال افت کرده ادامه داد: بزرگسالان هم تحت پوشش ما هستند و امسال مریم طوسی و فرزانه فصیحی در مسابقات جایزه بزرگ شرکت کردند که در این رقابت‌ها اول فدراسیون اسامی را اعلام می‌کند و بعد خود مسئولان برگزاری مسابقات نفرات نهاییی را دعوت می‌کند و مریم طوسی هم آسیب دید و الان در حال انجام تمرین است. باید ببینیم در مسابقات لیگ باشگاهی چه نتایجی می‌گیرند، به هرحال همه دوومیدانی‌کاران در تلاش هستند که رکورد‌های لازم را به دست بیاورند چون بر اساس همین رکورد‌ها به مسابقات اعزام می‌شوند.

بهزادی درباره عملکرد سحر ضیایی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سحر ضیایی یک ماه و نیم قبل از قهرمانی آسیا در باکو توانست رکورد ملی را جابه جا کند و نایب قهرمان شود. بعد از این مدت کمی افت کرد و طبق صحبت‌هایی که با هم داشتیم از نظر جسمانی شرایط مطلوبی نداشت و مریض بود اما شکست آغاز پیروزی است بنابراین الان انگیزه زیادی دارد و این نوید را داده که رکوردهایش را بالای ۵۰ متر برساند و هدفش این است که حتی در مسابقات آسیایی رکورد ثبت کند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی ایران در پایان در پاسخ به این سوال که کار‌های جذب مربی خارجی به کجا رسید خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون در حال انجام اقدامات لازم است، من هم تقاضا دادم مربی خارجی در بخش بانوان هم جذب کنند که از رده سنی نوجوانان تا بزرگسالان و در ماده‌های مختلف سرعت، پرش، پرتاب و خصوصا هفت‌گانه به بانوان دوومیدانی کار کمک شود. امیدوارم حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا بتوانیم نتیجه قابل قبو‌ل‌تری به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: