کد خبر: ۷۲۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲
تعداد بازدید: ۲۵۲
طی مراسمی و با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران، تعداد 10 دستگاه کمباین به کشاورزان منطقه خوشرودپی بندپی‌غربی شهرستان بابل استان مازندران که از محل منابع تسهیلاتی صندوق توسعه ملی و با عاملیت این بانک خریداری شده بود اعطاء گردید.
واگذاری 10 دستگاه کمباین به کشاورزان شهرستان بابل از محل تسهیلات پست‌بانک ایران با حضور دکتر صباغی عضو هیأت مدیرهبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: در این مراسم دکتر صباغی با اشاره به مأموریت اصلی و اساسی این بانک بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه IT و ICT و گستره‌ترین خرده‌بانکدار کشور در راستای تأمین مالی بخش‌های کوچک اقتصادی و حمایت از اشتغال اظهارداشت: حمایت از روستائیان و اعطای تسهیلات به آنان با توجه به انعقاد قراردادهای متعدد با صندوق توسعه ملی، ابعاد وسیعی از رونق چرخه اقتصادی را در راستای حمایت از تولید داخلی و بومی به همراه داشته است و خوشبختانه این
وی افزود: هم‌افزائی پست‌بانک‌ایران و دستگاه‌های اجرائی روستائی به‌ویژه دهیاری‌ها و بخشداری‌ها و همکاری‌های سازنده و اثربخش این بانک با صندوق توسعه‌ملی و سازمان شهرداری‌ها از جمله اقدامات مؤثری است که این بانک جهت همسوئی با دولت در راستای تحقق اشتغالزائی،‌ فقرزدائی و کاهش شکاف اقتصادی بین شهر و روستا انجام داده است.
محمد اسفندیاری معاون اشتغال و سرمایه‌گذاری اداره کل امور روستائی و شوراهای اسلامی استانداری مازندران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از پست‌بانک‌ایران در راستای همراهی و همکاری با استانداری به جهت عمران و آبادانی روستاهای استان و نقش حمایتی و اشتغالزائی این بانک از این مناطق، اینگونه اقدامات را جلوه‌ای از به ثمر رسیدن شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست.
کامران طیبی مدیرشعب پست‌بانک استان مازندران و علی جوادی مدیر نمونه باجه خدمات بانکی شهر خوشرودپی هم هر یک درخصوص شاخص‌های عملکردی استان و نحوه تأمین مالی و خرید دستگاه‌های کمباین مطالبی را بیان نمودند.
همچنین دکتر صباغی در سفر به استان مازندران ضمن حضور در جلسه شورای اداری پست‌بانک‌استان اظهارداشت: بلوغ و رشد هر سازمانی مستلزم پویائی و هم‌افزائی کارکنان در راستای تحقق اهداف آن است.
وی تصریح کرد: اعطای تسهیلات اشتغالزائی به فعالان حوزه‌های IT و ICT و روستائیان در قالب طرح‌های دارای توجیه‌ اقتصادی از محل صندوق توسعه ملی جز با تلاش‌ و همکاری مجموعه که تجلی همدلی و هم‌افزائی واحدهای ستادی و اجرائی است محقق نمی‌شد که این مهم شایسته تقدیر است.
صباغی تعامل و انتقال دانسته‌ها و تجربیات بین کارکنان را مهم دانست و این امر را عاملی بر ارتقاء بهره‌وری،‌ بلوغ فکری و کاری و پویایی برشمرد و بر دو رویکرد مهم فعالیت برای حفظ آنچه که داریم و کسب آنچه که نداریم تأکید کرد.
عضو هیأت مدیره در ادامه با اشاره به تثبیت جایگاه حقوقی پست‌بانک‌ایران بعنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه‌ IT و ICT،‌ گسترده‌ترین خرده‌بانکدار کشور و بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق توسعه ملی بر افزایش سرمایه بانک، درآمدزائی، جذب، حفظ و ارتقاء منابع دفاتر خدمات‌بانکی، مشتری مداری، انضباط اداری، مالی و بهداشت و آموزش پذیری تأکید کرد.
وی تغییر دیدگاه در پرداخت تسهیلات و گسترده‌تر نمودن مشتریان اعتباری از صنف‌ها و مشاغل مختلف جامعه، بازآفرینی شعب، ارتقاء بانکداری الکترونیک در سطح شعب و دفاتر خدمات بانکی، ایجاد ظرفیت‌های جدید در جذب منابع و پرداخت تسهیلات درسطح شعب جهت تحقق اهداف ابلاغی و ریسک‌پذیری و مسئولیت‌پذیری مدیران و رؤسای شعب استان‌ها و مناطق را ازجمله برنامه‌های بانک درسال‌جاری برشمرد.
مسعود مهدوی رئیس اداره کل اعتبارات و ارزیابی طرح‌ها، عباس پیرایی رئیس اداره کل نظارت، پیگیری و وصول مطالبات، علی خلیلی رئیس اداره کل حسابداری، مدیریت و بودجه و کامران طیبی مدیر شعب پست‌بانک استان مازندران نیز هریک در این جلسه ضمن تجزیه و تحلیل شاخص‌های عملکری استان رهنمودها و دیدگاه‌های لازم را ارائه کردند.
گفتنی است: درحاشیه برگزاری مراسم مذکور به جهت همکاری مؤثر مدیریت شعب پست بانک استان مازندران و تعدادی از کارکنان نیکوکار و خیر آن با سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه‌ها، لوح سپاس و تندیسی از سوی این سازمان به دکتر صباغی اهداء شد و سپس وی با اهداء لوح و هدیه از زحمات و تلاش‌های ارزنده اصغر یوسفی رئیس شعبه بهشهر و علی اکبر اردشیری کارشناس مالی این مدیریت که به تازگی بازنشسته شده‌اند تجلیل نمود.
شایان ذکر است: دکتر صباغی و هیأت همراه دراین سفر از از شعب سوادکوه، بابلسر، قائمشهر و شعبه مرکزی ساری بازدید و رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: