کد خبر: ۷۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
تعداد بازدید: ۲۶۱
دارنده مدال برنز رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا گفت: بازگشت بوکسور‌های باتجربه به اردوی تیم ملی را به فال نیک می‌گیریم.
خیمنز مربی کاربلدی است/ بازگشت ملی‌پوشان باتجربه را به فال نیک می‌گیریمبه گزارش خبرداغ،سجاد کاظم‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، در واکنش به برگزاری اردو‌های تیم ملی بوکس در استان‌ها اظهار داشت: اینکه اردو‌ها در استان‌های مختلف برگزار می‌شود از نظر روحی و روانی تاثیر خوبی روی کار بوکسور‌ها دارد. اردوی کردستان برای ما خیلی مفید بود و از تلاش مسئولان این استان تشکر می‌کنم.

وی ضمن اشاره به توانایی فنی قابل قبول سرمربی کوبایی تیم ملی افزود: با تفکرات مربی کوبایی آشنا شدیم و کاملا به تاکتیک‌های او پی بردیم. "خیمنز" واقعا مربی خوبی است و می‌تواند به بوکس ایران کمک کند. شخصا از از کار کردن با او لذت می‌برم.

دارنده مدال برنز آسیا در خصوص شرایط حضور در رقابت‌های جهانی آلمان اظهار داشت: تمریناتم را پیگیری می‌کنم و آمادگی کامل برای این رقابت‌ها دارم. در صورتی که به میدان جهانی اعزام شوم با تمام قدرت روی رینگ می‌روم و قدرت بوکس ایران را به رخ حریفان می‌کشم.

کاظم‌زاده در خصوص بازگشت برخی ملی‌پوشان باتجربه به اردوی تیم ملی گفت: این موضوع را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم از تجربیات این نفرات استفاده کنیم تا تیم ملی بوکس قدرتمندی را بسازیم.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: