کد خبر: ۷۲۸۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۱۷۹
پس از لغو دربی 85 در آلمان حامیان مالی 2 تیم در صدد هستند به هر شکل ممکن این دیدار را برگزار کنند.
برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس در تهران قوت گرفتبه گزارش خبرداغ ، طبق آخرین اطلاعات از تیم فوتبال استقلال، طی روز های اخیر بلاتكليفى در اردوی این تیم وجود دارد چرا که احتمال برگزاری دربی در تهران هنوز پا برجاست.

 

قرار بود كاروان تيم فوتبال استقلال براى برگزارى دربى در تاريخ ٢٣ تير راهى آلمان شوند اما در نهايت بنا بر دلایلی که گفته شد مخالفت پلیس آلمان بوده است، اين ديدار لغو شد و سرمربی استقلال با این شرایط درخواست تمدید 48 ساعته اردو را داد تا بتواند یک بازی بیشتر برای تیمش در ارمنستان برگزار کند.

 

در اين ميان حامى مالى 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس به دنبال برگزارى دربی 85 در تهران است كه با توجه به اين مسئله آبى پوشانباید زودتر از تاریخ  ٢٦ تير به ايران بازگردند تا آماده اين دربى شوند.

 

در صورتیکه برگزاری دربی 85 در تهران هم  لغو شود، آبی ها با برگزاری دیدار دوستانه اى دیگر، اردوی ارمنستان را به پایان می رسانند.

 

 اصرار برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس از سوی حامی مالی شاید این بازی را به ورزشگاه آزادی بکشاند.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: