کد خبر: ۷۲۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
تعداد بازدید: ۲۵۲
طی مراسمی و با حضور دکتر هاشمیان معاون رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دکتر مرویان معاون وی، اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پست‌بانک‌ایران معرفی و احکام آنان اعطاء شد.
اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پست بانک ایران معرفی شدندبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: براساس احکام صادره از سوی دکتر هاشمیان؛ خسرو فرحی به عنوان رئیس، سیدرحمان حسین‌پور به عنوان عضو و دبیر، حج‌الاسلام آقائی و اسدی و همچنین داود کریمی، آرش شهرکی‌کیا، اسدگرامی، علیرضا اصل و فرناز گودرزی به عنوان اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر پست‌بانک‌ایران منصوب شدند.
بنابراین گزارش: خسرو فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در مراسم فوق ضمن تقدیر از توجه ویژه مسئولان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به اقدامات و فعالیت‌های فرهنگی این بانک گفت: توجه به امور فرهنگی از جمله فرایض امر به معروف و نهی از منکر اثرات بسیار خوبی در مجموعه داشته و به خوبی شاهد آن هستیم.
وی تصریح کرد: این بانک به خوبی در مسیر توسعه و گسترش خدمت به هموطنان قرار گرفته و تلاش می‌کند با حمایت از حوزه‌های IT و ICT بتواند به صورت غیرمستقیم در تولید محتوای فرهنگی و آموزشی کشور به ویژه درخصوص این فرایض سهیم باشد.
فرحی تأکید کرد: خدمات پست‌بانک‌ایران در حوزه‌ روستائی نمادی از ارزش‌های اسلامی و انسانی است و رسالت این بانک فراتر از یک بانک بوده و دارای ارزش دینی و بشر دوستانه است.
وی درپایان به اقدامات صورت گرفته در بانک از جمله تعیین بانک به‌عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT کشور، بزرگترین خرده‌بانکداری روستائی، بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و صندوق توسعه ملی، تأمین مالی طرح‌های خرد روستائی و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع بانکی اشاره کرد.
همچنین در این مراسم دکتر هاشمیان ضمن تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و دستورالعمل اجرائی آن گفت: همه مکلف هستیم که این دو فریضه الهی را به خوبی جرا کنیم و هیچ کسی نباید در اجرای آن کوتاهی و یا تساهل داشته باشد.
وی با اشاره به عزم جدی نظام برای اجرای قانون مذکور تصریح کرد: این ستاد دارای ساختار قوی است و درحال حاضر 6 وزیر، مجتهدین حوزه علمیه و دستگاه‌های فرهنگ ساز کشور عضو آن هستند و تأکیدات زیادی از جمله مقام معظم رهبری برای اجرای آن شده است.
هاشمیان بیان داشت: یک سازمان با اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر می‌تواند هزینه‌های خود را کاهش داده و منابع و منافع خود را افزایش دهد.
وی درپایان از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در زمینه‌های شورای فرهنگی پست‌بانک‌ایران از جمله ستاد امر به معروف و نهی از منکر تقدیر و تشکر نمود و بر استفاده از ظرفیت‌های الکترونیکی و گستردگی این بانک برای ترویج این دو فریضه الهی در بین کارکنان و مشتریان تأکید کرد.
گفتنی است: در ابتدای این مراسم سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی و دبیر شورای فرهنگی پست‌بانک‌ایران، گزارشی از عملکرد شورای فرهنگی بانک را ارائه کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: