کد خبر: ۷۲۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۸
این احتمال وجود دارد که هافبک دفاعی سابق پرسپولیس به جمع نفرات این تیم بازگردد.
بهترین خبر برای پرسپولیسی هابه گزارش خبرداغ،احمد نوراللهی هافبک دفاعی سابق پرسپولیسی ها که برای گذراندن دوره خدمتش از این تیم جدا شد هنوز درگیر مسئله سربازی اش است و ظاهرا شش ماه از خدمتش باقی مانده با این حال طبق گفته سردار باران چشمه او احتمالا می تواند تا مدتی دیگر به جمع قرمزها بازگردد.  



نوراللهی کسری از خدمت دارد و به همین دلیل می تواند سه ماه زودتر به تیم سابقش برگردد.بدون شک این بهترین خبر برای خودش و البته پرسپولیسی ها خواهد بود.از قضا از اردوی اوکراین پرسپولیسی ها خبر رسیده که نوراللهی از مربی بدنساز سرخپوشان یعنی مارکو برنامه گرفته است و دارد طبق برنامه ای که او داده کار می کند.نوراللهی این روزها اختصاصی تمرین می کند تا وقتی به پرسپولیس بازگشت آمادگی لازم را داشته باشد.بر اساس اخبار رسیده و طبق گفته های باران چشمه اگر مشکل دیگری پیش نیاید نوراللهی می تواند از اواخر شهریور برای پرسپولیس بازی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: