کد خبر: ۷۲۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
مهندس فلاح‌فر عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان فارس گفت: تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از مأموریت‌های اصلی این بانک است و این مهم موجب توسعه اقتصادی، افزایش درآمد و بسیاری از ویژگی‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه می‌شود.
عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران: تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی از مأموریت‌های اصلی پست‌بانک‌ایران استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: فلاح‌فر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در همین راستا این بانک ارتباط مستقیمی با مراکز تولید دارد و یکی از بخش‌های مهم اقتصادی کشور در حوزه کشاورزی است که در راستای این مهم با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری با صندوق توسعه ملی می‌تواند در جهت رشد و توسعه اقتصادی کشور بیش از پیش سهیم باشد.
وی با اشاره به تأمین مالی بخش‌های خرد اقتصادی برای کمک به تولیدکنندگان اظهارداشت: توسعه اقتصادی زمانی شکل می‌گیرد که توزیع عادلانه و مناسب منابع و درآمد درسطح کشور بصورت متوازن ایجاد شود.
فلاح‌فر ضمن تأکید بر جذب شرکت‌های فعال در حوزه‌های IT و ICT و لزوم تسریع در ارائه خدمات به آنان افزود: افزایش سطح دانش فنی کارکنان، نقش و جایگاه آموزش‌های محوری و تخصصی جزو موارد ضروری و حیاتی جهت پیشرفت است.
عضو هیأت ‌مدیره در پایان بر پیگیری وصول مطالبات، رعایت دستورالعمل نحوه تهیه مصوبات و گزارش کارشناسی، دستورالعمل نظارت بر اعطاء و مصرف تسهیلات و دستورالعمل نظارت بر باجه‌های خدمات‌بانکی تأکید نمود.
همچنین احمد فرهمند مدیرامور شعب پست‌بانک استان فارس در این جلسه به ارائه عملکرد استان در شاخص‌های مختلف پرداخت.
گفتنی است: برگزاری نشست مشترک با مسئولان شرکت پتروشیمی شیراز و شرکت چیگل به منظور تبیین راهکارهای تعاملی و گسترش همکاری‌های و بازدید از شعبه مرکزی و باجه‌خدمات بانکی روستای کفترک از توابع شهرستان شیراز به اتفاق هیأت همراه و بخشدار مرکزی شیراز و جمعی از مسئولان محلی از دیگر برنامه‌های فلاح‌فر در این سفر بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: