کد خبر: ۷۲۸۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
تعداد بازدید: ۱۶۱
خبرهای رسیده از این حکایت دارد که احتمال انجام دربی دوم در اروپا بسیار ضعیف شده است.
احتمال ضعیف برگزاری دربی دوم سرخابی‌ها در هلندبه گزارش خبرداغ ، قرار است روز یکشنبه هفته آینده تیم های پرسپولیس و استقلال در بیله فلد آلمان هشتاد و پنجمین دیدار دربی را برگزار کنند و هماهنگی های لازم هم برای انجام این بازی انجام شده است.

 

قرار بود دومین دربی هم در هنلد و ۵ روز بعد برگزار شود و حتی مسئولان باشگاه پرسپولیس موافقت خود را با انجام این بازی اعلام کردند و حاضر شدند که سوپرجام به تعویق بیفتد.

 

در حالی که هماهنگی ها برای انجام دومین بازی هم انجام شده اما احتمال برگزاری آن ضعیف است چرا که اسپانسر برای دریافت مطالبات مالی این بازی دچار چالش هایی است که فعلا بر طرف نشده و احتمال حل شدن آن هم ضعیف است.

 

از سوی دیگر پرسپولیسی ها به خاطر احتمال عدم شرکت در سوپرجام تهدید به جریمه شده اند و شواهد نشان می دهد دربی دوم در کار نیست.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: