کد خبر: ۷۲۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۳۳۰
پلیس حمل و نقل انگلیس روز دوشنبه تائید کرد که بخش هایی از ایستگاه 'پدینگتون' واقع در قلب لندن به دنبال کشف یک بسته مشکوک تخلیه شده است.
کشف بسته مشکوک؛ ایستگاه 'پدینگتون' لندن تخلیه شدپلیس حمل و نقل انگلیس عنوان کرد که ساعت 8 و نیم صبح امروز (دوشنبه) به محل حادثه اعزام شده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا، یک سخنگوی پلیس در گفت وگو با نشریه ایونینگ استاندارد اظهار داشت که ماموران پلیس مشغول تحقیق در رابطه با بسته مشکوک هستند.

شاهدان عینی می گویند که خیابان مجاور ایستگاه پدینگتون که محل استقرار تاکسی های محلی است نیز تخلیه شده است.
جزئیات بیشتری در رابطه با ماهیت این بسته مشکوک منتشر نشده است.

ایستگاه پدینگتون یکی از پرترددترین ایستگاه های قطار پایتخت انگلیس به شمار می رود که از یک سو به مترو و از سوی دیگر به قطارهای بین شهری متصل می باشد.

انگلیس طی ماه های اخیر صحنه حوادث تروریستی متعددی بوده است.
در جریان آخرین حادثه تروریستی یک مهاجم با خودرو به گروهی از مسلمانان در نزدیکی مسجد شمال لندن حمله کرد که به موجب آن یک نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

صبح امروز نیز ششمین آتش سوزی در انگلیس بخش های زیادی از ساختمان یک مرکز خرید در شمال لندن را تخریب کرد.
علت این آتش سوزی تاکنون اعلام نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: