کد خبر: ۷۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد که پایداری سوریه در نتیجه آگاهی مردم آن و اطمینانشان به ارتش و وطن دوستی‌شان است.
اسد: پایداری سوریه در نتیجه اطمینان مردم به ارتش و وطن‌دوستی‌شان استبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا،  بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با تعدادی از سرشناسان شهر حماة و نمایندگان مردمی این شهر از بخش‌های مختلف اجتماعی، مردمی و فرهنگی دیدار کرد.

اسد در این دیدار تصریح کرد: پایداری سوریه در مقابل جنگ تروریستی که علیه آن راه افتاده و بخش زیادی از این جنگ توأم با اندیشه تکفیری رادیکالی است که هیچ ارتباطی با مردم سوریه ندارد، در نتیجه آگاهی این ملت و اعتمادش به ارتش و وطن‌دوستی‌شان است.

وی آگاهی مردم و مسئولیت مردم حماة در حمایت از شهرشان در مقابل دعوت‌ها به فتنه و اندیشه تاریک را که برای لطمه زدن به سوریه ترویج داده می‌شود، ستود.

به نقل از العهد، از سوی دیگر، اعضا و سرشناسان هیات شهر حماة بر ایستادگی در کنار دولت سوریه در جنگ علیه تروریسم تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: