کد خبر: ۷۲۷۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
تعداد بازدید: ۲۲۶
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان:
مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در حاشيه سفر به استان کرمان با محمد فتوت معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندارکرمان ديدار و عملكرد خدمات و طرح هاي تسهيلات بانك را تشريح نمود.
تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران منجر به بهبود عملکرد نیروی کار مي شود.به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، مرتضی اکبری در اين ديدار ضمن تبيين نقش بانک قرض الحسنه مهر ايران در انجام مسئوليت هاي اجتماعي دولت و سازمان هاي مربوط بيان داشت: اين بانک گام هاي موثري در حوزه هاي ازدواج جوانان، بهداشت و درمان، تامين مايحتاج ضروري نيازمندان، توانمندسازي مددجويان بهزيستي و كميته امداد و اخيراً طي تفاهم نامه اي با بنياد مسكن انقلاب اسلامي جهت تامين مسكن روستاييان برداشته است.
وی افزود: تسهیلات قرض الحسنه ای که در قالب طرح های اعتباري در حساب جاري و حمايتي به پرسنل ارگان ها و شرکت هاي دولتي و خصوصي اعطاء مي شود نقش شايسته اي در ارتقاء بهره وري و کارايي کاركنان آنان ايفا مي كند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران توجه به کارآفرینان به منظور توسعه اشتغالزایي و ايجاد رونق اقتصادي را داراي اهميت ويژه اي دانست و گفت: در سال جاري همچون گذشته بالغ بر ۷۰ درصد منابع قرض الحسنه را به منظور کارآفريني و اشتغالزايي اختصاص داده ايم تا با مشارکت و همكاري مسئولين و خيرين جامعه شاهد بهبود وضعيت اقتصادي كشور باشيم.
در ادامه، فتوت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کرمان با تاکید بر جایگاه افزايش بهره وري و توجه ويژه به آن در برنامه ششم توسعه اظهار داشت: خدمات و طرح هاي تسهيلات بانک قرض الحسنه مهر ايران با ارتقاء سطح رفاه کاركنان و كاهش دغدغه هاي مالي آنان مي توانند سهم به سزايي در بهبود عملكرد نيروي كار داشته باشد.
وی با اشاره به وظایف محول شده از سوی دولت به بانک ها برای اعطاي تسهيلات خوداشتغالي، مشاغل خانگي و کارآفريني گفت: خوشبختانه بانک قرض الحسنه مهر ايران در راستاي تحقق مسئوليت هاي اجتماعي تکليف شده، عملكرد ارزشمندي را ارائه داده است كه جاي تقدير و تشكر دارد.
شایان ذکر است، در این نشست میرزایي مشاور استاندار در حوزه اشتغال و کارآفريني، مجيد وکيل مشاور مديرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي بانک قرض الحسنه مهر ايران نيز حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: