
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستي و برخي شعب سطح استان شامل: مهديه، آزادي، وليعصر و ابوذر، بازديد به عمل آمد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت هاي صورت گرفته رهنمودهاي لازم به منظور ارتقاء کيفي و کمي شعب ارائه گرديد.
مرتضی اکبری در این بازدیدها با اشاره به تاثير تنوع خدمات بانکي در جذب مشتريان بيان داشت: شناسايي مشتريان و نيازهاي متنوع آنها، با بازاريابي نوين و محصولات جديد امکان پذير مي باشد.
وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئيس شعبه مي تواند نقش ارزنده و تأثيرگذاري در تعالي بانک ايفاء کند و با بررسي و ارزيابي روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسيم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملي نمايد.
در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در ميان آحاد جامعه اظهار داشت: فعاليت اين بانک تنها بر مبناي اصول اقتصاد اسلامي و عقد قرض الحسنه مي باشد و از اين منظر به عنوان يکي از بهترين مجموعه هاي شبكه بانكي كشور به شمار مي آيد.
وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابي نموده و خاطر نشان ساخت: کميته بازاريابي استان با همکاري کارکنان صف و ستاد بايد با توان بيشتري مذاكرات با سازمان ها و شركت ها را پيگيري نمايند تا شاهد استمرار اين رشد باشيم.
شایان ذکر است مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئيس اداره حوزه مديريت و حيدري رئيس اداره روابط عمومي و بازاريابي در اين سفر مديرعامل بانک را همراهي نمودند.