کد خبر: ۷۲۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
تعداد بازدید: ۳۰۶
هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: کسانی که در نفت حضور دارند انگیزه‌شان از بازیکنان 17، 18 ساله هم بیشتر است.
انگیزه ما از بازیکن 18 ساله هم بیشتر است/ از بعضی‌ها در تبریز ناراحت هستمبه گزارش خبرداغ،احمد امیرکامدار در گفت‌وگو با  میزان، در خصوص پیوستنش به تیم فوتبال نفت تهران اظهار داشت: افتخار می‌کنم که به این تیم آمدم و با علی کریمی کار می‌کنم. کار سخت است و اگر تمرینات را 2 ماه زودتر شروع می‌کردیم الان شرایط خوبی داشتیم ولی چون دیر شروع کرده‌ایم و وقت نیست باید سخت تمرین کنیم چون 3 جام را پیش رو داریم.

وی در مورد اینکه عده‌ای فوتبال خرید‌های نفت را تمام شده قلمداد می‌کنند، تاکید کرد: من 27 سالم است و خیلی‌ها در این سن به اوج فوتبال خود می‌رسند. الان هم کسانی که در نفت حضور دارند انگیزه‌شان از بازیکنان 17، 18 ساله هم بیشتر است. فوتبال ما طوری است که راحت به این سمت‌وسو می‌رود ولی من این حرف را اصلا قبول ندارم.

هافبک نفت تهران در مورد اینکه بعد از جدایی از ماشین‌سازی آیا از شخصی در تبریز ناراحت است، گفت: بله، از بعضی افراد در تبریز دلخورم و به دلم می‌ماند. می‌خواهم راهم را با قدرت ادامه دهم تا جوابشان را محکم بدهم.
 
کامدار ادامه داد: در زندگی اشتباه کردم؛ از تراکتورسازی جدا شدم و به سیاه‌جامگان رفتم، از ذوب‌آهن جدا شدم و به ماشین‌سازی رفتم. این تصمیم‌ها از سوی کسی که با آن مشورت می‌کردم گرفته می‌شد و من مشاور خوبی نداشتم. به هرحال زندگی ادامه دارد و این اتفاقات گذشته است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: