کد خبر: ۷۲۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۲۷۹
فرمانده قرارگاه ثامن الائمه:
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه با اشاره به حضور موفق این نیرو در انجام عملیات علیه تروریست‌ها گفت: نیروی زمینی سپاه در مناطق تحت ماموریت خود مستحکم حضور دارد که اخیرا هم شاهد عملیات موفق این نیرو علیه تروریست‌ها بودیم.
نیروی زمینی سپاه در مناطق تحت ماموریت خود مستحکم حضور داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سردارسرتیپ پاسدار قدرت الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) در یادواره شهدای اطلاعات این قرارگاه شامل استان‌های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی که در حسینیه امام خمینی مشهد برگزار شد با اشاره به اینکه ارزش زیارت و دیدار با خانواده شهدا بسیار بالاست اظهار داشت: شهیدان و خانواده شهدا ولی نعمت و چشم و چراغ ما هستند. 

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه با بیان اینکه باید مسیر شهدا را ادامه داده و محکم و استوار راه ایثار و شهادت ادامه یابد، خاطرنشان کرد: به فضل الهی در صحنه دفاع از حرم و دفاع از مرزهای امنیتی موفق بودیم. 

او با اشاره به شکست تروریست‌های تکفیری در نبرد‌های منطقه‌ای گفت: نیروی زمینی سپاه در مناطق تحت ماموریت خود از شمال غرب و جنوب شرق مستحکم حضور دارد که اخیرا هم شاهد عملیات موفق این نیرو علیه تروریست‌ها بودیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: