کد خبر: ۷۲۷۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۳
رییس‌دوره‌ای خانه احزاب:
رییس‌دوره‌ای خانه احزاب تاکید کرد: اید در این برهه زمانی که آمریکا روز به روز تحریم‌ها را بیشتر می‌کند از دولت حمایت کرد.
دنبال سهم‌خواهی نیستیم/توهین به رییس‌جمهور مورد رضایت رهبری نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، قدرت‌الله حشمتیان در همایش فصلی خانه احزاب عنوان کرد: بیست و چهار میلیون به آقای روحانی رای دادند و وظیفه ما است که به گفته امام از او حمایت کنیم.

او افزود: وقتی رییس‌جمهوری بیست و چهار میلیون رای دارد و در روز قدس به او توهین می‌شود نه روح امام و نه مقام معظم رهبری راضی است.

رییس‌دوره‌ای خانه احزاب با تاکید بر اینکه ما به دنبال سهم خواهی نیستیم، گفت: به خاطر عقیده خود، رای دادیم، باید در این برهه زمانی که آمریکا روز به روز تحریم‌ها را بیشتر می‌کند از دولت حمایت کرد. باید انسان باشیم و دروغ نگوییم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: