کد خبر: ۷۲۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۹۲
ستاره بارسلونا به کشورهای عربی توصیه کرد که برخوردی منطقی و عاقلانه با قطر داشته باشند و سیاست را وارد ورزش نکنند.
پیکه به اعراب: برخوردتان با قطر عادلانه نیستبه گزارش خبرداغ،جرارد پیکه به همراه یوردی آلبا و سرخیو بوسکتس برای برگزاری بازی خداحافظی رضا عنتر، ستاره تیم ملی فوتبال لبنان به خاورمیانه سفر کرده‌اند. آنها بعد از حضور در  این بازی به قطر سفر کردند و مهمان شبکه الکاس شدند.
پیکه از کشورهای عربی که با قطر قطع رابطه کرده‌اند خواست تا تصمیم‌های عاقلانه‌ای بگیرند و سیاست را وارد ورزش نکنند.
مدافع بارسلونا، گفت: ما باید به مردم به ویژه آنهایی که نیازمند و بی خانمان هستند توجه کنیم. عقلانیت باید اساس کار ما باشد و اجازه ندهیم تا تصمیمات نادرستی گرفته شود. بدون شک برخوردی که بعضی از کشورهای عربی با قطر داشتند عاقلانه و عادلانه نبود و نباید آنها چنین رفتارهای را از خود نشان دهند. محبت کردن و صلح دو رسالت ما در این جهان است و نباید اجازه دهیم تا سیاست وارد ورزش شود.
او ادامه داد: این برای نخستین بار نیست که به قطر می‌آیم و چیزهای زیادی درباره این کشور می‌دانم. جام جهانی 2022 در قطر برگزار می‌شود و بدون شک این رقابت خاص برگزار خواهد شد و قطر می‌تواند به خوبی میزبان این رویداد باشد. ژاوی همبازی سابق ما در قطر بازی می‌کند و اطلاعات زیادی درباره این کشور به ما داده است. او بارها تاکید کرده که از حضور در السد و لیگ قطر خوشحال است.
منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: