کد خبر: ۷۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۳۸
رئیس باشگاه رئال مادرید در سخنرانی جدید خود اعلام کرد که در این باشگاه خودخواهی وجود ندارد.
پرز: در رئال مادرید جایی برای خودخواهی وجود نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه School-Universidad Europea رئال مادرید سخنرانی کرد.

متن این سخنرانی به شرح زیر است:

افسانه رئال مادرید این است که در این باشگاه جایی برای خودخواهی وجود ندارد. در این باشگاه ملزم هستیم که پیوسته کار کنیم و ابتکار به خرج دهیم تا برتر از همه بمانیم. به این دانشگاه و 1428 دانشجویی که در سال گذشته اینجا درس خواندند افتخار می‌کنیم.
 
هر چه به دست آورده‌ایم ثمره روحیه‌ای است که همیشه می‌خواهد خود را بهتر کند و با وحدت و بازی جوانمردانه در پی تعالی است.  ارزش‌هایی در این دانشگاه در شما به ودیعه گذاشته شده که امیدوارم با خود به همراه داشته باشید. این ارزش‌ها رئال مادرید را به مؤسسه‌ای جهانی، مورد احترام، محبوب و تحسین‌برانگیز بدل کرده است.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: