کد خبر: ۷۲۷۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳
تعداد بازدید: ۳۹۷
تصاویر ماهواره ای به خوبی نشان می دهند که اعضای وفادار به داعش چه بلایی بر سر شهر مسلمان نشین در جنوب فیلیپین آورده اند.
تصاویر ماهواره ای از شدت تخریب شهر مسلمان نشین فیلیپین به دست داعشبه گزارش خبرداغ به نقل از سی ان ان، شهر مسلمان نشین ماراوی در استان میندانائو در جنوب فیلیپین شش هفته است که در محاصره نیروهای امنیتی و ارتش این کشور قرار دارد. اعضای وفادار داعش که از اقصی نقاط جنوب شرق آسیا برای جهاد خود را به این شهر رسانده اند، جنایت های غیرقابل وصفی در این شهر مرتکب شده اند. شدت درگیری ها در مناطق تحت کنترل داعش در ماراوی به حدی است که تقریباً هیچ چیز سالمی باقی نمانده است.

تحلیلگران می گویند ارتش فیلیپین هیچ چاره ای جز بمباران مناطق تحت کترل داعش نداشته است. البته نگرانی مردم شهر ماراوی به همین جا ختم نمی شود چون سرانجام آنها باید به شهر ویران شده بازگردند و نمی دانند چگونه خانه های خود را از نو خواهند ساخت.

شفقنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: