کد خبر: ۷۲۷۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
تعداد بازدید: ۳۶۶
مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۳ هزار نفر از دانشجویان برای دریافت وام دکترا گفت: ثبت‌نام برای دریافت این وام از ۱۳ خرداد شروع شده و تا ١٥ تیر ادامه دارد و دانشجویان برای دریافت آن باید زودتر جهت ثبت‌نام اقدام کنند.
ثبت نام بیش از ۱۳ هزار دانشجو برای دریافت وام دکتری / پنجشنبه، آخرین مهلتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، ذوالفقار یزدان‌مهر با اعلام این مطلب گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته این وام به تمام دانشجویان متقاضی پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: میزان وام ویژه دکتری از سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان سال ۹۳ به ۱۱۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده و تمهیداتی در صندوق رفاه دانشجویان اندیشیده شده که براساس آن به تمام متقاضیان وام تعلق بگیرد؛ بنابراین جای نگرانی از سوی دانشجویان دکتری وجود ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: