
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توکلی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتقاء رفاهیات پرسنل بيان داشت: توجه به کانون خانواده ي همکاران همواره يكي از دغدغه هاي كميته رفاهي بانك مي باشد؛ از اين رو تصميمات شايسته و اقدامات ارزنده اي به منظور بهبود معيشت و گسترش خدمات رفاهي همكاران با هدف افزايش انگيزه و بهينه نمودن عملكرد آنان صورت گرفته است.
وی ضمن تاکید بر اهمیت رعایت اصول اخلاقي و مشتري مداري در بانک اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهر ايران به علت ماهيت و ماموريت خود، با اقشار ضعيف و متوسط جامعه مواجه مي باشد، به همين خاطر خوشرويي و رعايت سجاياي اخلاقي در برخورد با مشتريان از اهميت ويژه اي برخوردار بوده و بايد سر لوحه تمامي امور قرار گيرد.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان نیز گفت: تامين خرد مالي در قالب پرداخت تسهيلات قرض الحسنه براي تسهيل در امر ازدواج، از توجهات ويژه اين بانک به شمار مي آيد و در اين راستا علاوه بر تسهيلات تکليفي دولت، گامهاي موثري ديگري مانند «پرداخت تسهيلات طرح پيوند مهر ايران » نيز برداشته شده است.
در ادامه مدیرامور استان ها، اطلاع رسانی صحیح در خصوص استفاده از سامانه های افتتاح حساب آنلاين و درخواست تسهيلات اينترنتي را مهم دانست و بر گسترش بانکداري الکترونيک و نقش بسزاي آن در کاهش هزينه ها تاكيد كرد.
نجدی در ادامه افزود: اصول مشتری مداری باید به عنوان رکني اساسي در ساختار بانک قرض الحسنه مهر ايران نهادينه گردد تا مشتريان از خدمات ارائه شده نهايت رضايت را داشته باشند.
در ادامه جلسه، بازرس ویژه مدیرعامل با اشاره به رعایت بهداشت اعتباری و نقش آن در کاهش مطالبات اظهارداشت: پيشگيري هميشه بهتر از درمان است؛ چنانچه در شعب، بهداشت پرونده تسهيلاتي رعايت شود قطعا در بحث وصول مطالبات نتيجه بهتري بدست خواهد آمد.
مختاری مدیرشعب استان فارس نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشي از اقدامات موثر شعب استان بيان داشت: با عملکرد مطلوب همکاران صف و ستاد استان در سال گذشته بالغ بر ۵/۴۷ درصد رشد منابع را شاهد بوديم و اميداريم که در سال جاري نيز اين روند بيش از پيش ارتقا يابد.