کد خبر: ۷۲۶۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۳۲۲
تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به منظور کمك به احداث و تكمیل واحدهاي مسكوني روستايي منعقد شد
امضای تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بانک قرض‌الحسنه مهر ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنياد مسکن انقلاب سلامي و بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با حضور عليرضا تابش مديرعامل بنياد مسكن، مرتضي اكبري مديرعامل و توكلي عضو هيات مدير بانك قرض‌الحسنه مهر ايران با هدف احداث و تكميل واحدهاي مسكوني روستايي براي روستايياني كه امكان استفاده از ديگر منابع بنياد مسكن انقلاب اسلامي در مناطق روستايي را ندارند به امضا رسيد.
این تفاهم‌نامه در ۹ ماده و ۶ تبصره تنظیم شده که بر اساس آن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مبلغ ۱۵۰ ميليارد ريال را در يک حساب قرض‌الحسنه به نام خود در بانک قرض الحسنه مهر ايران واريز مي‌كند و با توافقات صورت گرفته بانك نيز معادل ۴۵۰ ميليارد ريال تسهيلات قرض الحسنه با كارمزد ۴ درصد به متقاضيان پرداخت مي نمايد.
مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا تا پایان پرداخت تسهیلات به قوت خود باقي مي باشد و سقف فردي تسهيلات براي متقاضيان عادي ۸۰ ميليون ريال در نظر گرفته و دوره بازپرداخت تسهيلات عادي ۳۶ ماه و در موارد خاص تا ۶۰ ماه تعيين شده است.
همچنین در این تفاهم‌نامه تعهدات بانک نیز تعیين شده است و براساس آن بانک تعهد مي‌کند حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز پس از تكميل پرونده تسهيلاتي توسط متقاضيان و اخذ تضمين‌ها در چهارچوب ضوابط و مقررات بانك نسبت به پرداخت تسهيلات مطابق با سياست‌ها و بخش‌نامه‌هاي بانك مركزي اقدام نمايد.
بر مبنای این تفاهم‌نامه بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور جلوگیري از بروز تخلف و اعطاي احتمالي اعتباري وام خارج از افراد معرفي شده توسط بنياد مسکن انقلاب اسلامي، بر اساس ليست ارسالي توسط آن بنياد به صورت صد در صد عمل مي کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: