کد خبر: ۷۲۶۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۵
سخنگوی وزارت امور خارجه از اعتراض ایران به فرانسه به دلیل برگزاری نشست سازمان منافقین در پاریس خبر داد و تاکید کرد: این مسئله یکی از نقاط تاریک در روابط دو کشور بوده و مسئله جدیدی نیست.
اعتراض ایران به فرانسه به دلیل برگزاری نشست منافقین در پاریسبه گزارش  خبرداغ به نقل از  ایلنا، بهرام قاسمی در حاشیه همایش بین‌المللی مبارزه با گرد و غبار، در رابطه با برگزاری نشست سازمان منافقین در پاریس گفت: این مسئله یکی از نقاط تاریک در روابط دو کشور بوده و مسئله جدیدی نیست.

او با یادآوری رویکرد تروریستی و خشونت‌طلبانه سازمان منافقین طی دهه‌های گذشته اظهار داشت: هر ساله نشست سازمان منافقین در پاریس برگزار شده و مسبوق به سابقه است و به خاطر سفر اخیر آقای ظریف به پاریس نبوده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با بیان اینکه برگزاری نشست منافقین در پاریس یک بحث میان ایران و فرانسه است، تصریح کرد: دائماً نسبت به این مسئله اعتراض شده و ما از رفتار فرانسه گلایه‌مند هستیم و به آنها تذکر داده‌ایم و گفته‌ایم که سازمان منافقین یک گروه تروریستی است و شما باید استانداردهای یکسانی را نسبت به گروه‌های تروریستی، افراطی و خشونت‌طلب اعمال شود.

قاسمی ادامه داد: چنین اتفاقی برای ایران قابل قبول نیست. این اعتراض بجا است و امسال نیز چنین اعتراضی صورت گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: