کد خبر: ۷۲۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۰۹
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: از روز دوشنبه (۱۲ تیرماه) تا پایان هفته روند افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و شرق دریای عمان نیز در سه روز آینده مواج خواهد بود.
افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، احد وظیفه  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی،امروز ( ۱۱ تیرماه) وزش باد نسبتا شدید در برخی نقاط جنوب سمنان، جنوب تهران، قم، اصفهان، البرز، قزوین و مرکزی رخ خواهد داد که گاهی با گرد و خاک همراه است.در برخی نقاط شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات زاگرس شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعدازظهر رشد ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد وبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی افزود: این شرایط روز دوشنبه (۱۲ تیرماه) در برخی نقاط استان‌های حاصلخیز، ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس شمالی و ارتفاعات شمال غرب تداوم دارد و روز سه‌شنبه (۱۳ تیرماه) نیز بارش پراکنده در ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی سه روز آینده در پاره‌ای نقاط نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ خواهد داد که در جنوب شرق و شرق کشور به ویژه منطقه زابل با باد و گرد و خاک همراه خواهد بود.

وی در مورد وضعیت جوی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران در روز دوشنبه (۱۲تیرماه)، کمی ابری، همراه با وزش باد، در بعدازظهر افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۳۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۱۳ تیرماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان اظهارکرد: اهواز در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۱۲ و ۱۳ تیرماه) صاف، همراه با غبار محلی، در بعضی ساعات وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۵۰ و ۳۱ و ۵۰ و ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: