کد خبر: ۷۲۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴
تعداد بازدید: ۵۷۵
فرنگی‌کاری که سابقه قهرمانی آسیا در وزن 74 کیلوگرم و همچنین قهرمانی جام جهانی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، می‌گوید با اعتیاد وداع کرده و می‌خواهد به کشتی برگردد.
قهرمانی که در بند اعتیاد گرفتار شد: به کشتی برمی‌گردم/ مسئولان تنهایم نگذارندبه گزارش خبرداغ،محسن قاسمی در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که چطور در دام اعتیاد گرفتار شده؟ اظهار کرد: از روی نادانی وارد وادی خطرناک اعتیاد شدم و اطرافیان خوبی نداشتم. با قرص ترامادول برای رفع درد شروع کردم و برای اینکه قرص را ترک کنم، مواد دیگری مصرف کردم و به هروئین رسید.

وی ادامه داد: در این مدت خیلی چیزها را از دست دادم و زنم هم طلاق گرفت اما می‌خواهم جبران کنم.

قاسمی یادآور شد: به کمپ رفتم و چند روزی می‌شود که پاک و سالم هستم و قصد دارم به کشتی برگردم، اگر شرایط مساعد باشد کشتی می‌گیرم وگرنه به عنوان مربی فعالیت می‌کنم.
این فرنگی‌کار سابق تیم ملی تأکید کرد: هدف اصلی‌ام این است که دیگر به سمت مواد نروم و بعد از آن ورزش را به طور جدی شروع خواهم کرد.



وی با تأکید بر اینکه پشیمانم از راهی که رفته‌ام، یادآور شد: شرایط به گونه‌ای پیش رفت که در دام اعتیاد افتادم ولی حالا در سلامتی کامل به سر می‌برم و انتظار دارم مسئولان کمک کنند و دستم را بگیرند تا دل‌گرم شوم.
قاسمی در پاسخ به پرسشی که تاکنون چند بار ترک کرده؟ گفت: یک بار ترک کردم اما متأسفانه بعد از آن دوباره لغزش کردم ولی این بار عزمم را جزم کرده‌ام که دیگر به سمت مواد نروم.

وی تأکید کرد: اعتراف می‌کنم اشتباه کرده‌ام اما انتظار دارم حالا که سالم هستم، مسئولان شهرستان بروجرد، استان لرستان و فدراسیون کشتی تنهایم نگذارند. تنها خواسته‌ام داشتن یک شغل است.
قهرمان سابق آسیا در پایان گفت: طالب نعمت‌پور و محمد بنا در این مدت خیلی به من کمک کردند و یک دنیا از این بزرگان تشکر می‌کنم که هرگز تنهایم نگذاشتند!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: