کد خبر: ۷۲۶۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که امروز و تا دقایقی دیگر جلسه تعیین تکلیف انجام پروازهای ایرلاین های داخلی به عراق برگزار می شود، گفت: به شرطی پرواز ایرلاین های ایرانی به عراق ادامه پیدا می‌کند که مسئولان فرودگاه عراق نسبت به اعمال تعرفه های فرودگاهی تجدید نظر کنند.
شروع مذاکره با عراقی‌ها برای تعیین تکلیف پروازها به عراق/ اعلام نتیجه مذاکره پس از برگزاری نشستبه گزارش خبرداغ ،رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با  ایلنا از برگزاری مذاکره با مسئولان عراقی درباره تعیین تکلیف پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به عراق خبر داد.

وی گفت: ادامه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی کشورمان به مقصد نجف (عراق) به این شرط است که مسئولان فرودگاه نجف در مورد تعرفه‌های فرودگاهی برای ایرلاین‌های ایرانی تجدید نظر کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این که در حال حاضر 10 ایرلاین ایرانی به مقصد عراق پرواز دارند، گفت: عراقی‌ها چند برابر نرخ‌های معمول در فرودگاه‌ها، برای ایرلاین‌های ایرانی عوارض گمرکی، فرودگاهی و هزینه‌های هندلینگ اعمال کرده‌اند.        

وی افزود: تا دقایقی دیگر مذاکرات با هیات عراقی در تهران در خصوص موارد ذکر شده برگزار می شود که نتایج این مذاکرات درباره تعیین سرنوشت پروازها به عراق را اعلام می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: