کد خبر: ۷۲۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
تعداد بازدید: ۲۶۱
مهاجم بورکینافاسویی پیشین تیم فوتبال چلسی گفت: می‌توانستم در چلسی بمانم و دقایق کمی بازی کنم و با دانستن این موضوع که فرصتی به من نخواهد رسید، برای تحمیل خود به تیم بجنگم.
برتراند ترائوره: می‌دانستم چلسی به من فرصت نمی‌دهد/ وقت جدایی فرا رسیده بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان، برتراند ترائوره، مهاجم بورکینافاسویی فصل گذشته تیم فوتبال چلسی که به تازگی به المپیک لیون پیوسته، دلیل جدایی از جمع آبی‌پوشان لندنی را اعلام کرد.

ترائوره که در سال 2013 از اوسر به چلسی پیوست، تنها 16 بار برای این تیم به میدان رفت و 2 فصل را به صورت قرضی در ویتسه و آژاکس سپری کرد. وی در نهایت در انتقالی 8.8 ملیون پوندی به لیون پیوست.
 
ترائوره در این باره اظهار داشت: وقت جدایی فرا رسیده بود. با توجه به سن و برنامه‌ام که برای پیشرفت دارم، وقت جدایی از چلسی رسیده بود. می‌توانستم در چلسی بمانم و دقایق کمی بازی کنم و با دانستن این موضوع که فرصتی به من نخواهد رسید، برای تحمیل خود به تیم بجنگم.
 
وی ادامه داد: وقت آن رسیده  بود تا به دنبال باشگاهی مناسب باشم که بتوانم در آن به شکل مستمر بازی کنم و توان تبدیل شدن به یکی از ارکان کلیدی تیم را داشته باشم. اینجا آماده انجام هر کاری هستم و از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: