کد خبر: ۷۲۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۴
تیم فوتبال یوونتوس به دنبال جذب مدافع راست پاری‌سن‌ژرمن است.
یوونتوس خواهان جذب مدافع پاری‌سن‌ژرمنبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، تیم فوتبال یوونتوس پس از جدایی دنی آلوز، در بازار نقل و انتقالات به دنبال جذب مدافع راست است که نزدیک‌ترین گزینه به «بیانکونری»، دنیلو از رئال مادرید محسوب می‌شود.
 
یوونتوس نیم‌نگاهی هم به جذب سرگی اوریر، مدافع راست پاری‌سن‌ژرمن دارد. این بازیکن ساحل عاجی در فصل گذشته رقابت‌های لوشامپیونه، 22 بازی برای پاریسی‌ها انجام داد.

در حالی که پاری‌سن‌ژرمن به دنبال تمدید 3 ساله قرارداد اوست، Le Parisien  گزارش می‌دهد که اوریر خواهان جدایی از این تیم است و نمی‌خواهد با اونای امری همکاری کند. مدیر ورزشی پاریسی‌ها پیش از این اعلام کرده بود که بازیکنی را بر خلاف میلش در این تیم نگه نمی‌دارد و باید منتظر ماند و دید که سرنوشت سرگی اوریر چه خواهد شد.

انتهای پیام/
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: