کد خبر: ۷۲۶۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
تعداد بازدید: ۲۶۷
بنا به گزارش ها، باشگاه میلان مطمئن است که جیانلوئیجی دوناروما قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.
میلان از تمدید قرارداد با دوناروما مطمئن استبه گزارش خبرداغ به نقل از وبسایت نود: بنا به گزارش ها، باشگاه میلان مطمئن است که جیانلوئیجی دوناروما قرارداد خود را با این تیم تمدید خواهد کرد.

 این دروازه بان ۱۸ ساله در ابتدا پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرد و قرارداد کنونی اش با روسونری تا ژوئن ۲۰۱۸ اعتبار دارد. با اینحال، طی روز های اخیر گزارش هایی در مورد اینکه وی در تصمیم خود تجدید نظر کرده، منتشر شده است.



حالا Sky Italia گزارش داده که میلان نشانه هایی از سوی دوناروما دریافت کرده که حاکی از تمایل او به تمدید قرارداد است. بنابراین، میلان به قدری مطمئن است که تمام مذاکرات برای جذب دروازه بانی دیگر را متوقف کرده اند و تمدید قرارداد این بازیکن به صورت رسمی پس از رقابت های یورو زیر ۲۱ سال اعلام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: