
به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر از دوایر مختلف ستادي و شعب تنکابن (کد ۶۸۱۱) و چالوس (کد ۶۸۲۱) بازديد به عمل آمد و رهنمود هاي لازم به همكاران ارائه گرديد.
در این بازدیدها توکلی ضمن تاکید بر رعايت ضوابط و مقررات کميسيون معاملات اظهارداشت: کليه فعاليت هاي معاملاتي بانك بايد در چهارچوب قوانين و حدود اختيارات مديريت هاي استان و با اخذ مجوزات و تاييديه هاي لازم صورت پذيرد.
وی افزود: تسلط کلیه همکاران بر بخشنامه های اداری و اجرايي سبب مي شود تا بانک در محيطي امن و با وسعت ديد بيشتري در جهت تحقق اهداف در نظر گرفته شده گام بردارد.
در ادامه تلیکانی نیز استفاده بهینه از سرويس هاي بانکداري الکترونيکي را لازمه ارائه خدمترساني بهتر عنوان كرد و بيان داشت: استفاده از خدمات بانكداري نوين مانند اينترنت بانك، همراه بانك، تلفن بانك و پايانه هاي فروشگاهي، موجب تسهيل در دسترسي مشتريان به خدمات بانكي مي شود.
عضو هیات مدیره افزود: با توجه به گسترش زمینه های بانکداري نوين، همکاران بايد تلاش بيشتري براي بهره مندي مشتريان از به روزترين امکانات الکترونيكي خصوصا سامانه افتتاح حساب آنلاين و دريافت تسهيلات اينترنتي داشته باشند.