کد خبر: ۷۲۵۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
تعداد بازدید: ۲۳۲
ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن و ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه ای از تقوي برگرفتند و خانه آخرت خويش را آباد کردند. همان بندگان مؤمني كه روزه داري، تلاوت قرآن و اقامه ي نماز در اين ايام مبارك همراه و همنفسشان بود.
پیام مدیرعامل و اعضای هیات مديره قرض الحسنه مهر ايران به مناسبت فرارسيدن عيد سعيد فطر
در روزهای صیام و شب های قیام اين ماه مبارک، مردم مصمم و مشتاق ايران، هم مساجد و مجالس قرآن و مناجات را با زمزمه هاي عارفانه خود پرآوا کردند و هم با حضور پرشکوه در راهپيمايي روز قدس، فرياد ستم ستيزي و دفاع از مظلوم خود را به گوش جهانيان رساندند.
با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مؤمنان و دلبستگان آیین حنيف اسلام در ماه ضيافت الهي، بر خود فرض ميدانيم تا بدين وسيله فرا رسيدن عيد سعيد فطر و پيروزي و نصرت اُمّت اسلامي در ميدان جهاد اکبر و غلبه بر وسوسه هاي اهريمني را به محضر يکايک هموطنان عزيز به ويژه اعضاي خانواده بزرگ و افتخارآفرين بانک قرض الحسنه مهر ايران تبريك و شادباش عرض نمائيم.
دوام سلامتی و مزید سرافرازی و شادکامی همگان را در سايه توجّهات حضرت ولي عصر(عج) از درگاه کردگار مجيد مسألت داريم.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: