کد خبر: ۷۲۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۵۹۱
استاندار خوزستان:
استاندار خوزستان گفت: با برگزاری جلسه‌ای میان مسئولان موسسه آرمان و بانک ملل تفاهم‌نامه‌ای منعقد شد تا این دو موسسه پس از تایید بانک مرکزی باهم ادغام شوند و با انجام این ادغام، شاهد حل مشکلات موسسه آرمان خواهیم بود.
با ادغام مشکلات موسسه آرمان حل می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، غلامرضا شریعتی  اظهار کرد: در جلسه‌ای که شب گذشته با حضور آقای جهانگیری برگزار شد، معاون اول رییس جمهور دستور داد تا جلسه مشترک میان مدیران عامل موسسه آرمان و بانک ملل برگزار شود.

وی افزود: امروز این جلسه میان مدیران عامل هر دو موسسه برگزار و در آن تفاهم‌نامه‌ای برای ادغام دو موسسه منعقد شد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه برای تایید نهایی به بانک مرکزی ابلاغ شده تا با تایید نهایی رییس بانک مرکزی، بحث ادغام این موسسه اجرایی شود و پس از آن طی یک برنامه زمانبندی کار اجرایی و عملیاتی برای پرداخت سپرده‌ها انجام گیرد.

شریعتی خاطرنشان کرد: با ادغام موسسه آرمان و بانک ملل مردم می‌توانند به طور کامل سپرده‌های خود را دریافت کنند و در این زمینه مشکلی وجود نخواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سپرده گذار
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۴
0
0
با درود فراوان. با توجه به عنایتی که استاندار و نمایندگان محترم استان خوزستان به موضوع مشکل سپرده گذاران آرمان دارند ولی هیچ خبری که موید این تفاهم نامه باشد از سوی موسسه ملل وجود ندارد و جددا این موضوع را تکذیب می کند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: