کد خبر: ۷۲۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۰
پیام روحانی به سران کشورهای اسلامی به مناسبت عید فطر:
رییس جمهور در پیام های جداگانه‌ای عید سعید فطر؛ عید پیروزی در مبارزه با تمایلات نفسانی و خالص شدن دل‌ها و اراده‌ها برای اجرای فرامین الهی را به سران کشورهای اسلامی تبریک گفت.
با همیاری یکدیگر می‌توانیم افراطی‌گری و تروریسم را از سرزمین‌های اسلامی بزداییمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی در این پیام خطاب به سران کشورهای اسلامی اظهارداشت: امیدوارم به میمنت این عید سراسر رحمت و برکت، بیش از پیش بتوانیم با همدلی و اخوت و برقراری صلح، ثبات و امنیت در میان همه مسلمانان، تصویری روشن از این دین رحمانی به تمام جهانیان ارایه نماییم.

رییس جمهور افزود: اطمینان دارم با بهره‌گیری از آموزه‌های رفیع دین مبین اسلام و بهره‌گیری از عبادت صیام و قیام خواهیم توانست خشونت، افراطی‌گری و تروریسم را با همیاری یکدیگر از سرزمین‌های اسلامی بزداییم.

دکتر روحانی در بخش پایانی این پیام از خداوند متعال،‌ بهروزی و نیکبختی تمامی مسلمانان جهان را مسألت کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: