کد خبر: ۷۲۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۶
دکتر صباغی عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران درجلسه شورای اداری پست بانک استان چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه و بلوغ هر سازمانی مستلزم ‌آموزش و یادگیری است.
عضو هیأت‌مدیره پست‌بانک‌ایران: لازمه توسعه و بلوغ هر سازمانی،‌آموزش و یادگیری استبه گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: وی دراین جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت شعب استان و بهره‌مندی از حضور آگاهانه و استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات همکاران، بر ارتقاء شور و نشاط کاری و تعامل و هم‌افزائی بیشتر مدیریت شعب استان‌ها با ستاد گفت: بلوغ فکری و یادگیری مستمر موجب پویائی چرخه حیات و رشد سازمان می‌شود.
وی افزود: ریسک‌پذیر بودن مدیران ارشد بانک در شرایط جهش و واقع‌شدن در سیر تکاملی یکی از خصوصیات بارز آنان در زمان حال و حتی در سنوات گذشته بوده است که موجب تثبیت بانک در شبکه بانکی و درسطح کشور شده است.
وی درپایان بر ضرورت نظارت بر روند امور توسعه‌ای بر بانک تأکید نمود و اظهارداشت: نظارت موجب جلوگیری از کوچکترین‌ غفلت‌ها می‌شود.
همچنین در این جلسه فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات، داود قزلباش مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری،‌ محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار، سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت و روابط عمومی، محمدعلی جباری مشاور مدیرعامل و بهنام یزدانی مدیرشعب استان چهارمحال و بختیاری درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک،‌ افزایش سرمایه، اعتبارات، نظارت مستمر بر باجه‌های خدمات‌بانکی، تجهیز شعب به ابزارهای الکترونیکی و شاخص‌های عملکردی استان توضیحات لازم را مطرح نمودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: