کد خبر: ۷۲۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۳۸۰
ابوطالبی:
معاون سیاسی دفتر رییس‌جمهور به توهین‌های علیه روحانی در روز قدس واکنش نشان داد.
رییس‌جمهور مظلوم است/ باید یکبار برای همیشه در اجماعی ملی به تخریب امیدهای ملت «نه» گفتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حمید ابوطالبی در واکنش به توهین های امروز به حسن روحانی در راهپیمانی روز قدس نوشت:

رییس‌جمهور مظلوم است؛ او نمادعقلانیت، تدبیر، امید و اخلاق مداری درکشور است و برایش عظمت ایران و اسلام و آرمان‌هایش اصالت دارد

دکتر روحانی دوقطبی سازی، نه درموضع کلام و قلم ونه اکنون انتقال آن به موضع اکسیون وعمل را به مصلحت کشور نمی داند و همه را به آرامش  حول "محورقانون ورهبری" فرا می خواند. اینکه عده ای در حمایت از ایشان بگویند سازماندهی بوده، برخی ندا سردهند که از نتایج آتش به اختیاری است و عده ای دیگر از آن پیراهن عثمان برای بر سرنیزه کردن بسازند به مصلحت هیچ کس نیست.

دکتر روحانی نه می پسندد و نه می پذیرد که حقوق مردم و شهروندان، بویژه نماد ملیت و ایرانیت و جمهوریت نظام و کشور توسط اندک افرادی گمراه وماجراجو خدشه دار شود؛ ولی دامن زدن به تفرقه و بحران آفرینی را در شرائط کنونی به مصلحت ایران نمی داند. بهترین راه آن است که راه قانون و قانون‌مداری درکشور پیموده شده و همه در برابر آن سر تعظیم فرودآورند.

اما مردم و رسانه های جمعی و مجازی وظیفه ای دیگر دارند و آن آگاه سازی فکری و ایمن سازی روانی جامعه دربرابر هجمه به نماد اقتدار این ملت و تحت الشعاع قراردادن تمامی عظمت آفرینی‌های مردم روزه دار مظلوم در روز قدس است.

باید یکبار برای همیشه در اجماعی ملی به پلیدی آفرینی و تخریب امیدهای این ملت نه گفت.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
می خوام از این آقا بپرسم :جان مادرت خودت به این چیزایی که گفتی باور داری؟روحانی مظلوم؟روحانی نماد عقلانیت و تدبیر و اخلاق مداری؟والله همه ملت ایران تو مناظرات دیدن که این اقا نه تدبیر داشت نه اخلاق مدار بود و نه متاسفانه در برخی مسائلی که مطرح کرد عقلانیتی در کلامش به چشم می خورد.دفاع تمام قد از اسلام هم از اون حرفا بود.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: